Четвер, 21 Червня 2018, 02:28
Четвер, 21 Червня 2018, 02:28
Ви увійшли як Гость | Група "Гости" | RSS

       Гришинський НВК

 

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 98
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 9 10 »

Математика

Навчальна програма для учнів 5, 6, 7  класів загальноосвітніх навчальних закладів

(зі змінами від 2015 року)

5-й клас. МАТЕМАТИКА

(140 год. I семестр — 64 год, 4 год на тиждень,

II семестр — 76 год, 4 год на тиждень)

Потрібно для навчання | Переглядів: 351 | Завантажень: 23 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 20 Серпня 2015 | Коментарі (0)

Додаток
до наказу Міністерства освіти і науки України
16.06.2015 N 641

Методичні рекомендації
щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах

 

Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов'язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.

Важливо, щоб кожен навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина - патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.

Важливим чинником національно-патріотичного виховання є феномен Майдану - промовистого свідчення жертовності заради безумовного дотримання прав людини та поваги до людської гідності, відстоювання загальнонаціональних інтересів відмовою учасників від особистого заради досягнення спільної мети; багатомовністю, полірелігійністю. Зміст виховних заходів має позиціонувати Майдан як форму небаченого дотепер у світовій історії мирного колективного протесту українців у відповідь на порушення базових прав людини і громадянина з боку недемократичного політичного режиму в країні.

Актуальним є організація збирання та поширення інформації про героїчні вчинки українських військовослужбовців, бійців добровольчих батальйонів у ході російсько-української війни, волонтерів та інших громадян, які зробили значний внесок у зміцнення обороноздатності України.

Героїчні й водночас драматичні й навіть трагічні події останнього часу спонукають до оновлення експозицій шкільних музеїв, заповідників та кімнат бойової слави, зокрема щодо інформації про учасників АТО та волонтерів з даної території; необхідно взяти шефство над родинами учасників АТО, які цього потребують. В цілому важливим є формування засобами змісту навчальних предметів якостей особистості, що характеризуються ціннісним ставленням до суспільства, держави, самої себе та інших, природи, праці, мистецтва.

З огляду на це рекомендуємо:

Класному керівникові | Переглядів: 474 | Завантажень: 24 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 20 Серпня 2015 | Коментарі (0)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 16 червня 2015 року N 641

Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах

Відповідно до рішень Колегії Міністерства освіти і науки України від 26.03.2015 протокол N 3/5-2 "Про Концепцію національно-патріотичного виховання дітей і молоді" (Рішення N 3/5-2) та від 28.05.2015 протокол N 5/5-2 "Про Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді" наказую:

1. Затвердити Концепцію національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що додається.

2. Затвердити Заходи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що додаються.

3. Затвердити методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах, що додаються.

4. Управлінню зв'язків з громадськістю та забезпечення діяльності Міністра (патронатній службі) (Загоруйко Ю. А.), департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.), забезпечити оприлюднення Концепції, Заходів та методичних рекомендацій на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки України.

5. Управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, підприємствам, установам та організаціям, які віднесені до сфери управління Міністерства, визначені відповідальними виконавцями Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді забезпечити необхідні умови щодо реалізації Заходів.

Класному керівникові | Переглядів: 344 | Завантажень: 11 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 20 Серпня 2015 | Коментарі (0)

Шкільна агітаційна бригада "Сонячні" взяла участь у обласному конкурсі програм "Молодь обирає здоров`я"

Класному керівникові | Переглядів: 383 | Завантажень: 29 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 16 Листопада 2014 | Коментарі (0)

Організація учнівського самоврядування в класному колективі за авторською методикою Л. М. Черкашиної

Класному керівникові | Переглядів: 503 | Завантажень: 0 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 16 Листопада 2014 | Коментарі (0)

Дослідницько-пошуковий мистецький проект           

«Пісня – душі криниця»

 

Мета:

  • познайомити учнів з невмирущим жанром народної творчості –

народною піснею,

  • виховувати глибоку любов до рідної землі, української пісні,
  • розвивати комунікативну компетентність, пам’ять, увагу,

фантазію, естетичний смак.

 

 

Завдання:

  • познайомитися з українськими професійними та самодіяльними колективами, що виконують українські народні пісні,
  • зібрати інформацію про місцевий самодіяльний художній колектив – Гришинський народний хор,
  • організуати Інтернет-концерт для учасників Гришинського хору.
2014/15 навчальний рік | Переглядів: 710 | Завантажень: 40 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 14 Листопада 2014 | Коментарі (0)

Правова гра- тренінг

«Я маю право знати свої права»

 

Мета:

 

1.  Акцентувати увагу учнів на їхніх правах.

     Виявити, яким є рівень знань учнів щодо законодавства України з прав дитини, Конвенції ООН про права дитини.

     Виховувати людську гідність і повагу до людей. 

2. Розвитвати  комунікативні здібності, навички взаємодії в групі при виконанні спільного завдання.

3. Формувати почуття громадянської відповідальності за свої дії, правову позицію та культуру.

2014/15 навчальний рік | Переглядів: 1071 | Завантажень: 110 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 14 Листопада 2014 | Коментарі (0)

Діагностико-корекційна гра

Чарівний олівець

з використанням мультимедійної презентації

 

(Гра розрахована на проведення протягом однієї академічної години. Для учнів 5-6 класів)

 

Мета:

  • визначити рівень сформованості активної життєвої позиції учнів, їх вміння бути рішучими, впевненими в собі, швидко орієнтуватися в різних обставинах;
  • формувати уявлення про свої можливості, здібності, формувати навички конструктивної поведінки в різних ситуаціях;
  • корегувати систему цінностей учнів.
2014/15 навчальний рік | Переглядів: 589 | Завантажень: 46 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 14 Листопада 2014 | Коментарі (0)

Тип уроку:  інтегрований урок повторення вивченого на уроках математики в 5 класі та знайомство з ключовими етапами та визначальними подіями війни 1941-1945 років.

 

Мета уроку:

 

Освітня :

1.         Повторення навчального матеріалу за курс 5 класу, закріплення набутих вмінь та навичок.

2.         Вдосконалення вмінь застосовувати математичні знання до розв’язування нестандартних практичних задач.

3.         Демонстрація міжпредметних зв’язків.

 

Розвиваюча:

1.         Розширення кругозору учнів, підвищення інформаційної культури, інтересу до предметів математики та історії.

2.         Розвиток прийомів розумової діяльності, пам'яті, уваги, умінь порівнювати, аналізувати, робити висновки.

3.         Розвиток пізнавальної активності, позитивної мотивації до навчання,  потреби в самоосвіті.

 

Виховна:

1.         Виховання любові до Батьківщини, її історії.

2.         Виховання відповідальності, самостійності, уміння працювати в колективі.

3.         Виховання патріотизму, поваги один до одного, до старшого покоління.

2014/15 навчальний рік | Переглядів: 539 | Завантажень: 48 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 14 Листопада 2014 | Коментарі (0)

Діагностична методика    «Листи до себе»

 

Перший раз ми робимо спробу написати «собі листа» з 5 класом у вересні. Перш ніж оголосити завдання, я спочатку проводжу бесіду з метою концентрації уваги кожного учня на собі, на своєму житті, на своїх дитячих проблемах, на своєму внутрішньому „Я”. 

Після підготовки на дошці записую початок листа, один для всіх: „Привіт, як я давно не писав(ла) тобі листа, цілих одинадцять років...”,  і кожен продовжує далі уже самостійно. ...

2014/15 навчальний рік | Переглядів: 696 | Завантажень: 57 | Додав: L_Nik_:) | Дата: 14 Листопада 2014 | Коментарі (0)

Календар
Пошук
Національна дитяча гаряча лінія


Наша кнопка

Гришинський НВК